top of page

Dostava i preuzimanje robe Nakon što predate narudžbu na web trgovini, Prodavatelj zaprima Vašu narudžbu koju potvrđuje ovisno o zadovoljavanju svih uvjeta iz ovih Općih uvjeta poslovanja i ostalih uvjeta navedenih u sekciji “Sklapanje ugovora o kupoprodaji” te kreće u pakiranje pošiljke ovisno o načinu plaćanja. Kod kartičnog plaćanja i plaćanja pouzećem, pošiljka se pakira i šalje odmah nakon što Prodavatelj pošalje automatski generiranu potvrdu narudžbe. Kod ostalih oblika plaćanja, pakiranje i slanje počinje nakon primitka uplate.

Prodavatelj za dostavu naručenih proizvoda koristi usluge logističkog pružatelja Intereuropa, odnosno nadalje mrežu ugovornih transportnih partnera istih, isključivo na području Republike Hrvatske. Preduvjet jednostranog raskida ugovora jest da roba nije korištena te da se nalazi u originalnoj ambalaži, uključujući originalne etikete. Ukoliko je došlo do korištenja (umanjenja vrijednosti), po primitku vraćene robe izvršit ćemo procjenu stanja robe prema vidljivim znakovima upotrebe i sukladno tome odrediti postotak povrata novca. U takvim situacijama ćemo vas kontaktirati i pokušati pronaći obostrano najprihvatljivije rješenje.

Povrat novca za robu koja Vam je dostavljena, Prodavatelj može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena, najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu obavijest o raskidu ugovora. Povrat će biti izvršen istim sredstvom plaćanja kojim ste izvršili narudžbu. Prodavatelj nije u mogućnosti izvršiti povrat dodatnih troškova koji mogu nastati u procesu povrata. Povrati poslanih pošiljki s otkupninom neće biti prihvaćeni.

Ostali povrati i reklamacije robe s nedostatkom Imate pravo na prigovor ili reklamaciju u zakonskom roku prema Zakonu o zaštiti potrošača u slučajevima kada Vam je isporučena roba koja nije naručena ili ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu.

Svoj prigovor ili reklamaciju, sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, možete uputiti na e-mail adresu info@gastpro.hr ili putem pošte na adresu Solinska 84, Split, Hrvatska. Na sve zaprimljene prigovore odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 15 dana od zaprimanja prigovora te ćemo ga riješiti na najpovoljniji mogući način.

Povrat u slučaju reklamacije izvršit će se nakon zaprimanja prigovora tako da će se, u dogovoru s Vama, organizirati preuzimanje proizvoda od strane dostavne službe koja će paket vratiti na našu adresu.

Reklamacija će se smatrati valjanom ako se pregledom proizvoda i, ukoliko je potrebno, dodatnim vještačenjem, utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.

Ukoliko se utvrdi da je reklamacija pravovaljana, o našem trošku zamijenit ćemo robu za istovjetnu bez nedostataka ili vratiti cjelokupan iznos plaćen za proizvod, uključujući troškove dostave.

U slučaju neosnovane reklamacije, kupac koji je uputio prigovor snosit će trošak ponovne dostave proizvoda na svoju adresu.

U slučaju povrata jednog od proizvoda kupljenih u sklopu posebne prodajne akcije (npr. popust na set), kupac ne dobiva natrag punu cijenu proizvoda, već umanjeni iznos u skladu s primijenjenim popustom.

Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzimanje bez valjanog razloga, Prodavatelj zadržava pravo naplate nastalih troškova.

Prava i obveze Prodavatelja i kupca Nakon što napravite narudžbu, izvršite uplatu iskazane kupoprodajne cijene i nakon što Vam potvrdimo narudžbu, obvezni smo dostaviti Vam robu u roku i na način opisan u ovim Općim uvjetima. Jamčimo da su proizvodi koje nudimo na web trgovini u isključivom vlasništvu Prodavatelja te odgovaramo za sve materijalne nedostatke na robi sukladno pozitivnim zakonskim propisima Republike Hrvatske.

Prodavatelj je dužan osigurati točne informacije o proizvodima i pružiti potpune informacije o plaćanju i isporuci.

Prodavatelj (kao i treće strane povezane s njim) ne snosi odgovornost za eventualnu nedostupnost web trgovine, kašnjenja ili prekide u prijenosu informacija, tehničke probleme ili pogreške koje mogu dovesti do netočne obrade podataka.

Kupac je dužan platiti cijenu kupljenih proizvoda, troškove dostave (ukoliko su primjenjivi) i preuzeti proizvode prilikom isporuke. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe od trenutka preuzimanja, osim onog nužnog za utvrđivanje prirode i obilježja robe.

Rješavanje sporova U slučaju spora, kupac i Prodavatelj nastojat će isti riješiti sporazumno.

Ako nije moguće postići sporazumno rješenje, svi sporovi proizašli iz ovih Općih uvjeta rješavat će se pred nadležnim sudom u Zagrebu.

Dostava se vrši isključivo na teritoriju Republike Hrvatske.

Za narudžbe iznad 100,00 € dostava je besplatna.

Za narudžbe ispod 100,00 € naplaćuje se dostava u iznosu od 7,00 € (PDV uključen), koji se obračunava automatski prilikom kupnje.

Prodavatelj neće mijenjati uvjete prodaje nakon sklapanja ugovora niti odustati od isporuke robe, osim u slučaju tehničke pogreške u prikazu stanja zaliha. U tom slučaju, kupac će biti obaviješten putem dostavljenih kontakt podataka te će mu biti ponuđen drugi proizvod ili povrat uplaćenog iznosa.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Prodavatelj nije odgovoran za kašnjenja isporuke od strane dostavne službe.

Prilikom preuzimanja, kupac je dužan pregledati paket te u slučaju vidljivog oštećenja odbiti preuzimanje i zahtijevati isporuku neoštećenog proizvoda.

Potpisom dostavnice i primitkom računa, kupac potvrđuje da je proizvod pregledan i ispravan.

bottom of page